Друк корпоративної поліграфії. З чого почати?
Поліграфія з корпоративною символікою — це візуальна складова вашого бренду. Це те, з чого починається його просування і проникнення на ринок. Корпоративна поліграфія — візитки, бланки, папки, блокноти, щоденники та плакати — це все складові елементи вашої айдентики або «фірмового стилю», «brand ID». Корпоративна поліграфія працює на підвищення статусу компанії в своїй галузі, формує імідж успішності, стабільності, цілісності бізнесу. Вона служить цілям об’єднання, згуртованості співробітників, формування єдиного колективу.
Корпоративний друк
Важливо, щоб корпоративна поліграфія була витримана в стилістиці бренду і розроблялася в єдиній креативній концепції. До сих пір багато компаній початківців припускаються помилки, не враховуючи важливість дотримання цього принципу. Найпоширеніший приклад, коли в компанії втрачений шаблон логотипу або візитки. При цьому складно пригадати, який саме колір або шрифт використовувався. В результаті починаються «гри зі шрифтами» і кольорами. Якщо ми говоримо про розвиток бренду і його репутацію, то подібна ситуація просто недопустима.
Виготовлення корпоративної поліграфії
Проблема вирішується створенням спеціального документа — брендбука (Brandbook). Цей посібник-набір інструкцій з брендінгу, розроблених для конкретної компанії. Одного разу оформлене, воно буде використовуватися не тільки менеджером з маркетингу та реклами, а й усім персоналом компанії. У брендбуці чітко прописуються всі елементи фірмового стилю компанії і правила їх використання. Фірмовий стиль може налічувати сотні елементів, але частіше за все на практиці використовується лише кілька з них.
Блокноти з логотипом на металевій пружині, ділові щоденники з тисненням, календарі з фірмовою символікою та візитки можуть скласти основу вашої рекламної кампанії.
Блокноти з логотипом використовуються як подарунки клієнтам та партнерам, для ведення записів персоналом, для роздачі на конференціях та виставках.
Ділові щоденники з тиснення виступають найбільш престижним елементом корпоративної поліграфії. Їх можна подарувати постійним клієнтам чи важливим партнерам. Також такий щоденник має бути на столі керівника організації.
Друк корпоративної поліграфії
При правильному підході до оформлення корпоративної поліграфії кожен її елемент стане потужним інструментом маркетингу для підвищення впізнаваності бренду. З цією метою в корпоративній символіці роблять перш за все продукти масового споживання, з якими стикаються щодня — візитки, блокноти, щоденники, календарі, ручки, папки, упаковка. Продуманий дизайн допоможе їй стати ефективним рекламним носієм.
Але поговоримо і про якість друку. Вибір друкарні — запорука великої частини успіху рекламної кампанії. Відмінна дизайнерська ідея може зазнати фіаско, якщо фарба на візитках швидко зітреться або друк буде розпливчатим, або календар буде надруковано на низькосортної папері, а блокнот буде погано зверстаний та брошурований.
Для гарантії якісного друку поліграфічної продукції в розпорядженні друкарні повинно бути не тільки сучасне технологічне обладнання і різноманітність використовуваних матеріалів, але ще і кваліфіковані співробітники. Якщо розглядати на прикладі друкарні VPM-Поліграф, то при зверненні до нас ви отримуєте не просто розрахунок на друк від менеджера відділу продажів, але також допомогу і консультації технолога при підборі матеріалів і видів післядрукарської обробки, яка додасть вашій продукції закінченість, стильність і унікальність.